Qui som?

Club ATE

hiddenly

Manzanares El club Atletisme Terres de l’Ebre (ATE) ha de ser una referència de la pràctica esportiva amateur, formada per persones de totes les edats, amb l’ànim de tenir un cos i una ment sans. Per això creiem que l’esport més antic del mon ofereix la possibilitat de divertir-se, compartir i créixer tant individual com socialment.

Tuapse Volem donar la possibilitat de fer atletisme, trail running i running, a tots els que ho desitgin, tinguin l’edat i el nivell que tinguin, oferint-los els mitjans d’entrenament més adequats en relació a les seves capacitats i l’edat.

Mitjançant el treball en grup, volem oferir als nostres atletes la possibilitat de créixer en valors: amistat, respecte, aprenentatge, esforç, compromís, constància i superació. Els ajudem a buscar la satisfacció personal, assolint un grau alt de satisfacció a nivell físic, mental i social. geopolitically Divertix-te, fes ATE!

team

cos tècnic

Álvaro Aljarilla
Director Tècnic / Especialització / Categories Superiors
Arantxa Rius
Especialització / Categories Superiors
Joel Vergés
Coordinador Categories Inferiors / Tècnic Sub 14 / Especialització/treball rehabilitació
Ainhoa Puentes
Tècnica Sub 12 / Sub 14
Laia Mestre
Tècnica Sub 10 / Sub 12
Nerea Perales
Tècnica Sub 12
Laia Monforte
Tècnica Sub 10
Neus Salvadó
Tècnica Sub 8
Dani Messeguer
Tècnic grup adults
Cristina Monclús
Tècnica Grup Adults
Pedro Sánchez
Tècnic Grup Adults
La nostra història

La Junta

L’evolució del club d’Atletisme Terres de l’Ebre és fruit dels esforços de moltes sòcies i socis que, ja sigui amb ajudes voluntàries puntuals o be incorporant-se a la junta durant una temprada han fet créixer el club. Per suposat, la base de les millores del club són les i els nostres atletes, amb els seu esforç i el de les nostres tècniques i tècnics que han anat aportant la dedicació i els coneixements. Moltes gràcies a tothom.

Actualment la junta del club està formada per Francesc Sànchez, Agustí Janini, Nèstor Altaba (vocals), Tere Blanch (tresorera), Esther Pla (secretària), Xavier Andreu (vicepresident) i Pau Galiana (president). Juntament amb la resta de membres del club seguim treballant per aconseguir que l’atletisme a Tortosa i a les Terres de l’Ebre sigui un esport cada dia més practicat tant en edats de formació com en l’edat adulta. Intentem transmetre els valors de l’esport als xiquets i xiquetes, contribuint a que tinguin una vida més saludable i formen part d’una societat més respectuosa, integradora i lliure.

flickr